Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Zestaw castAR zaprojektowany przez byłego pracownika Valve - Jeriego Ellswortha - i jego zespół inżynierów, to przykład udanego projektu, który ma swoje korzenie w serwisie crowfundingowym Kickstarter.

Po zdobyciu odpowiednich funduszy ("zdobyto" ponad milion dolarów), zespół Technical Illusions przeniósł się do Doliny Krzemowej i przystąpił do pracy. Po prawie pół roku mogą już zaprezentować pierwsze efekty swojej pracy - castAR. Osobom niewtajemniczonym powiem, że rozszerzona rzeczywistość, to nie to samo co wirtualna rzeczywistość. Krótko mówiąc zespół Ellswortha poszedł inną drogą niż projektanci Oculus Rift. Nie jest to też "normalna" rzeczywistość rozszerzona jaką oferują okulary Google. To, co dokładnie castAR robi, pokazuje przygotowany przez Technical Illusions film.
Zestaw castAR skłąda się z pary aktywnych okularów, w które wbudowano projektory i kamerę oraz szeregu diod LED. Projektory rzucają trójwmiarowy obraz na powierzchnię, podczas gdy aparat wykorzystuje diody LED by śledzić ruchy głowy. Jak widać na filmie ta unikalna technologia pozwoli chociażby na projektowanie budynków w 3D, zabawy z interaktywnymi grami video czy zwykłymi prezentacjami 3D.
Pomysł ciekawy, wykonanie ciekawe ... tylko pozazdrościć tym, którzy z tym będą pracowali.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube