Lenovo IdeaPad 720

Elegancki notebook w średniej cenie

Więcej...

Genesis Xenon 400

Sprawna mysz to podstawa

Więcej...

ROG Strix Fusion Wireless

Wysoka jakość i dobre brzmienie

Więcej...

Cooler Master MasterBox Lite 5

Prosta ale elegancka

Więcej...

Fury Thunderjet Gaming Combo Set

3 w 1 czyli wygodny pakiet dla gracza

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Epic Games, firma bardzo dobrze znana graczom, a w zasadzie Tom Sweeney jeden z jej filarów uważa, że rzeczywistość wirtualna zmieni świat. A gość wie co mówi.

Tom Sweeney zna branż gier jak mało kto. To on założył wspomnianą firmę, która oprócz samych gier, zbudowała silnik, na którym przez wiele lat bazowały produkcje innych firm produkujących gry komputerowe. Gears of War, Unreal Tournament czy Infinity Blade to produkcje, które na stałe zapisały się w pamięci graczy. I to właśnie ten człowiek uważa, że technologia VR jest czymś, co zrewolucjonizuje śwait. Ja się z nim w zupełności zgadzam.
Już teraz w VR realizuje się niesamowite rzeczy, wiele z nich nie widziało światła dziennego i świat nie ma o nich pojęcia - tak mówił Sweeney w rozmowie z dziennikarzami Engadget - ale to przyszły rok będzie rokiem przełomowym dla VR.
Wynika to m.in. z tego, że okrzepł już produkt, który na nowo pokazał wirtualną rzeczywistość światu - Oculus Rift. A czemu na nowo? Bo w latach 80-90 ubiegłego wieku już mówiło się o wirtualnej rzeczywistości, do czego m.in przyczyniły się filmy w rodzaju Kosiarza umysłów. Tymczasem Oculus Rift zaprezentowany w 2012 roku, kupiony w ubiegłym przez Facebooka jest już na tyle dopracowany, że trafił w ręce developerów projektujących na nim pierwsze aplikacje. A do społeczności producentów gadżetów do VR dołączyły takie firmy jak Samsung, Google, Microsoft i Sony. I pojawiły się pierwsze symulatory lotu, zapowiedzi gier itp.
Sweeney przewiduje, że ilość dostępnego sprzętu do VR w ciągu kilku najbliższych lat podwoi się, a za 10 lat trudno będzie odróżnić rzeczywistość wirtualną od realnego świata. Ja może bym się tak daleko nie posuwał w prognozach, ale zgodzę się, że virtual reallity mocno wkroczy w nasze życie.
Warto wspomnieć, że szef Epic Games nie jest jedynym, który przewiduje, iż 2015 rok będzie rokiem przełomowym dla VR. Również Nate Mitchel - szef projektu Oculus Rift - uważa, że: "2015 będzie wielkim rokiem dla VR". Podobnie uważa Michael Abrash z Valve, który w ubiegłym roku stwierdził, że pojawienie się wielkiego systemu VR dla użytkowników w 2015 jest bardzo prawdopodobne. A jeśli nie w 2015, to wkrótce po nim.
Pozostaje tylko czekać, na to co nam firmy pokażą. Przed nami jest kilka poważnych imprez branżowych, takich jak chociażby CeBIT, które mogą przynieść ciekawe rzeczy.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube