ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

DARPA opracowała robota, który czerpie wiedzę z YouTuba

DARPA to agencja, która jest już słynna jeśli chodzi o nowatorskie pomysły. Wielomilionowe projekty, nad którymi pracują naukowcy zatrudniani przez agencję, mają istotny wpływ na rozwój dzisiejszej techniki. Jednym z nich jest przygotowanie oprogramowania, które pozwala sztucznej inteligencji czerpać wiedzę z Internetu i takich serwisów jak np. YouTube.

Przedstawiciel agencji poinformował, że opracowano program, dzięki któremu roboty będą mogły same uczyć się z filmów instruktażowych. Co prawda daleko jeszcze do doskonałości i naukowcy z zespołu badawczego Uniwersytetu w Maryland, którzy przygotowali program studzą emocje, jednak faktem jest, że robot oglądając film potrafi nauczyć się przedstawionych tam ruchów. Testy przeprowadzono zlecając robotowi naukę przygotowania posiłku, wg filmu umieszczonego na YouTubie. Robot zaliczył to zadanie bez pomocy człowieka.
Przygotowany system pozwala przechowywać robotom zdobytą wiedzę i wykorzystywać ją do kolejnych zadań. DARPA uważa, że system pozwoli zmniejszyć czas nauki robota, dzięki czemu oszczędzi się czas, czyli pieniądze. Miejmy tylko nadzieję, że zdobyta przez roboty wiedza nie zostanie wykorzystana przeciwko nam.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube