ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Aparat dedykowany do robienie selfie?

Selfie biją rekordy popularności. Każdy chce zrobić pamiątkową fotkę z kimś znanym. W nietypowym miejscu, z ciekawą miną… A producenci aparatów fotograficznych chcą za tym nadążyć, dlatego proponują aparaty, które nie dość, że wyglądają stylowo, to jeszcze pokazują ujęcie. Mamy więc szansę na poprawienie miny.

Największym problemem smart fonów używanych do selfie jest brak podglądu na ujęcie. Do samego końca nie wiemy czy łapiemy się w kadrze, czy na zdjęciu znajdzie się tylko fragment naszej buźki. Telefony nie mają takich możliwości, jak aparaty, w których można obrócić wyświetlacz i ustawić takie ujęcie, jakie nas interesuje. W roku 2013 miałem w swych rękach aparat Samsunga DV150F, który był dedykowany właśnie do tego typu zdjęć – pomimo tego, że nie miał ruchomego wyświetlacza. Miał za to dwa ekrany – jeden z tyłu, a drugi z przodu obok obiektywu.
Nie wszystkim jednak wystarcza obracany ekran. Niektórzy chcą dobrej jako jakościowo fotki, jak również ciekawego wyglądu aparatu. I dla nich właśnie w laboratoriach Panasonica powstał Lumix GF7. Wyposażono go w 16-megapikselowy czujnik, który na pewno zrobi lepsze zdjęcia niż smartfon. Projektantom udało się to zamknąć w klasycznej obudowie, do której dołączono 3-calowy ekran. Wystarczy go przestawić do pozycji jak na załączonym zdjęciu, by aparat przestawił się w tryb robienia selfie. Wbudowana karta radiowa pozwala sterować aparatem przy pomocy smartfona i np. wyzwolić migawkę. Oczywiście możemy też kręcić filmy w rozdzielczości Full HD.
O ile DV150F w 2013 roku kosztował trochę ponad 500 zł, o tyle za GF7 musimy zapłacić ok. 600$. A mówią, że technologia pozwala produkować taniej… To jak, za co tu płacimy? Za możliwość wygodnego robienia selfie, czy za wygląd aparatu?

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube