Philips 4K UHD LCD 27"

Dobry monitor z rozdzielczością 4K

Więcej...

Edimax N300

Mały, bardzo mały stacjonarny router

Więcej...

Navitel E500

Mała i tania nawigacja dla każdego

Więcej...

AOC U2879VF

Monitor 28" do codziennych zastosowań

Więcej...

Zalman ZM-VE350

Solidna obudowa na dyski 2.5"

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Co by było, gdyby konsola do gry pozwoliła tylko na jeden ruch dziennie

W gry komputerowe gramy, bo chcemy się bawić, robić coś czego w realnym świecie nie jesteśmy w stanie wykonać. I chcemy jakieś szybkiej, dynamicznej akcji. Co by jednak było, gdyby konsola do gier pozwoliła na uruchomienie gry, która tylko pozwoli na jeden ruch dziennie?

Zastanawiał się na tym mieszkaniec Nowego Jorku i w końcu zaprojektował i wykonał kostkę, która - Slow Moves. Według Ishaca Bertran, jego konsola odwołuje się do klasycznych gier, takich jak Mario czy Pong, które ćwiczą pamięć i cierpliwość, a nie koncentrację i koordynację wzrokowo-ruchową.
Przygotowane przez Bertrana konsole - pudełka różne typy sygnałów wejściowych, pozwalające na kontrolę trzech rodzajów ruchu: skok oraz w górę i dół. Przez to, że możemy wykonać tylko jeden ruch dziennie, gra trwa znacznie dłużej, a przede wszystkim wymagają innych umiejętności potrzebnych do ich ukończenia.
Oczywiście konsola została tak zaprojektowana, by można ją było wkomponować w wystrój mieszkania - co widać na powyższym zdjęciu i poniższym filmie.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube