TP-LINK Vivid 6700

Po prostu power bank

Więcej...

Case Logic Berkeley II

Wygodny plecak na laptopa

Więcej...

G-MASTER Silver Crow

Cenny monitor dla graczy

Więcej...

Zalman ZM-SHE350

Skutecznie szyfrująca dane obudowa na dysk

Więcej...

Somic G932

Słuchawki reklamowane przez zawodowców

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Naukowcy stworzyli wirtualny ekran, który pozwala poczuć przedmioty

Od chwili gdy Oculus Rift pokazał swoje okulary, wirtualny świat przeżywa renesans. Co chwilę pojawiają się informacje o nowych rozwiązaniach zaimplementowanych w VR. Dziś coś co stworzyli naukowcy z Uniwersytetu w Tokio.

Japończycy połączyli czujnik podczerwieni z technologią ultradźwiękową, dzięki czemu udało się stworzyć cienki wyświetlacz, który pozwala poczuć każdy wyświetlany na nim obiekt. Projekt nazwany HaptoMime wykorzystuje powierzchnię, która daje poczucie, że obiekt widoczny na ekranie jest fizycznie namacalny. Zapewniają to ultradźwiękowe zmiany ciśnienia, które pozwalają na wywoływanie różnych form nacisku na palce dotykające ekranu. Przykładową aplikacją jest klawiatura, która pozwala poczuć klawisze pod palcami i stawiany przez nie opór.
A ja i tak czekam na inteligentny hologram, który po wejściu do domu przywita mnie i powie co się działo dziś na świecie.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube