Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Pomimo ostatniego przełomu, jakiego dokonali polscy lekarze w przypadku naprawy uszkodzonego kręgosłupa, egzoszkielety wcale nie odchodzą do lamusa. Poza usprawnieniem upośledzonych ruchowo kończyn, mają one również inne zastosowania. Pisałem już o konstrukcjach wspierających stoczniowców czy żołnierzy, a dziś parę słów na temat małego egzoszkieltu, który może wesprzeć ludzi pracujących z klawiaturą.

Na pomysł palczastego egzoszkieletu - Dexmo - wpadła firma Dexta. Co prawda pomysł rękawicy wyposażonej w różnego rodzaju czujniki nie jest nowy. Są rękawice do Kinecta, są rękawice do VR itp. Tymczasem Dexmo to tania konstrukcja, która założona na dłoń może być wykorzystana do różnych rzeczy. Projektanci jako przykładowe zastosowania podają: sterowanie robotem, zdalnym samochodem, inteligentnym oświetleniem, korzystanie z wirtualnej rzeczywistości czy nawet miksowanie muzyki. Obecnie firma za pośrednictwem Kickstartera próbuje zdobyć 200 tysięcy dolarów na uruchomienie produkcji - każdy kto przyłoży do tego rękę może liczyć na swoją własną sztukę.
Tymczasem Dexmo oferowane ma być w dwóch wariantach, które różnią się między sobą funkcjonalnością. Wersja bardziej zaawansowana może korzystać z wirtualnej rzeczywistości w takich systemach jak Oculus Rift . Co więcej, wersja ta posiada również czujniki pozwalające na wyczucie rozmiaru obiektu wirtualnego. Wersja prostsza jest jedynie urządzeniem wejściowym, przesyła więc sygnały tylko w jedną stronę. Wykorzystana do sterowania robotami może być wykorzystana podczas wrażłiwych i niebezpiecznych zadań, takich jak np. rozbrajanie bomb.
A jak wygląda Dexmo to w praktyce, pokazują poniższe filmy.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube