TP-LINK Vivid 6700

Po prostu power bank

Więcej...

Case Logic Berkeley II

Wygodny plecak na laptopa

Więcej...

G-MASTER Silver Crow

Cenny monitor dla graczy

Więcej...

Zalman ZM-SHE350

Skutecznie szyfrująca dane obudowa na dysk

Więcej...

Somic G932

Słuchawki reklamowane przez zawodowców

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Retro techno: Maszyna do pisania z 1930 roku może przesyłać dzisiejsze wiadomości

Kiedy ludzie przywracają drugą młodość urządzeniom z XIX i XX wieku, skupiają się przede wszystkim na ich odrestaurowaniu. Odświeżenie wyglądu to główne zadania, jakie stawiają przed sobą konserwatorzy takich urządzeń. Czasami jednak znajdzie się tez osoba, która przystosuje takie urządzenie do współczesnych realiów. Taką osobą jest Joe Hounsham, student z Uniwersytetu w Plymouth.

Joe wziął na swój warsztat maszynę do pisania z lat 30-tych ubiegłego wieku i zmodernizował ją tak, by mogła być używana podczas komunikacji w Internecie. Urządzenie przygotowane przez Hounshama dzwoni do przypadkowej osoby z czatu po czym zaczyna rozmowę jak tylko czujnik ultradźwiękowy wykryje zbliżającego się do maszyny człowieka. Wiadomości drugiego rozmówcy są przetwarzane przez mikrokontroler Arduin, który sterując elektromagnesami porusza klawiszami maszyny do pisania. Ekran zastępuje tu papier, na którym drukowane są wszystkie wypowiedzi.
Projekt przypadł do gustu jury IBM Smarter Planet, które nagrodziło projektanta przyznając mu nagrodę w konkursie, którego celem było pokazanie, że przy pomocy techniki i wyobraźni można uczynić świat ciekawszym.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube