ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Carl Zeiss ma swoją wersję gogli do VR

Oculus Rift wywołał prawdziwą wojnę. Tak jak kiedyś Google Glass zainicjowały powstawanie wielu modeli inteligentnych okularów, tak gogle Oculus Rift spowodowały wysyp okularów do wirtualnej rzeczywistości. Ostatnio do grona producentów oferujących takie akcesoria dołączyła firma Carl Zeiss.

Jak widać pomimo tego, że wirtualna rzeczywistość, kiedy wyjdzie już poza fazę badań i rozwoju zaproponuje swoim użytkownikom szeroki wybór urządzeń. Zanim Carl Zeiss ogłosił swoje wejście na rynek VR, Samsung poinformował, że posiadaczom smartfonów zaproponuje okulary VR. Wszystko to sprawia, że pula dostępnych akcesoriów do wirtualnej rzeczywistości będzie naprawdę spora. Wszyscy na tym skorzystają, bo producenci chcąc zdobyć klienta będą proponowali swoje urządzenia w dobrej cenie i z czymś wyróżniającym je na tle konkurencji. Carl Zeiss już ogłosił, że jego akcesoria VR do smartfonów będą kosztować 99 dolarów.
VR One Carl Zeiss'a wykorzystuje tę samą koncepcję, która przyświeca inżynierom Samsunga. Współpracować ma z każdym smartfonem, którego ekran mieści się pomiędzy 4.7 a 5.2 cala. Jednak nie będzie to urządzenie w pełni uniwersalne, okulary będą dedykowane do określonej wielkości ekranu smartfonu, a jeśli będziemy chcieli wykorzystać je z innym, większym lub mniejszym, będziemy musieli dokupić odpowiednią "szufladę" za 9.90 dolara.
Okulary mają być dostępne w przyszłym roku. Doświadczenie firmy w optyce (obiektywy tej firmy są znane wszystkim amatorom fotografii) powoduje, że VR One mogą być naprawdę ciekawym gadżetem.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube