Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Od czasu gdy Google pokazało swoje inteligentne okulary, znalazło się wielu naśladowców, którzy chcą pokazać, że mają to samo. Do tych firm należy również Sony, które pokazało światu prototyp swoich SmartEyeglass.

W przeciwieństwie do Google Glass, okulary Sony wyglądają solidnie, żeby nie powiedzieć masywnie. Nie są tak delikatne jak szkiełka Google, sprawiają wrażenie zmodyfikowanych okularów 3D. Wbudowano w nie 3-megapikselowy aparat, akcelerometr, żyroskop, kompas, czujnik oświetlenia, mikrofon i całkiem spory akumulator. Projektanci postarali się, by okulary miały jak najwięcej elektroniki, co niestety przełożyło się na wygląd obudowy.
Okulary są jeszcze w fazie projektowania. Na razie przygotowano prototyp, który jest w stanie połączyć się ze smartfonami wyposażonymi w Androida. Ekran smartfona w postaci hologramu wyświetlany jest na szkłach okularów. Obiektyw okularów ma tylko 3 mm grubości, szkła są przejrzyste w 85%, ale co najważniejsze dzięki monochromatycznym wyświetlaczom zużywają one mniej energii. W przeciwieństwie do Google, Sony chce przygotować zestaw narzędzi dla developerów, które pomogą tworzyć im nowe aplikacje na okulary. Google Glass może korzystać tylko z tych, które zostaną dostarczone przez Google.
Sony planuje wprowadzić okulary do sprzedaży w marcu 2015 roku.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube