ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

"Virtual Reality Camera System" - 360 stopni magicznego wideo

Rzeczywistość wirtualna to obecnie popularny temat. Każdy chce mieć swoje rozwiązanie - Facebook, Samsung, Sony, Google. Jeszcze trochę i zaleje nas różnego rodzaju sprzęt, który przeniesie nas w cyfrowy świat.

Jedni skupiają się na urządzeniach, inni na oprogramowaniu. Tymczasem ludzie z NextVR (dawniej Next3D) skupiają się na urządzeniach do rejestracji obrazu w pełni przestrzennego. To właśnie dzięki tak nagranym obrazom można wykorzystać VR w dowolnym miejscu na świecie. Jednym z ostatnich ich rozwiązań jest System Virtual Reality "Camera", który łączy sześć kamer rejestrujących obraz w rozdzielczości 6K.
Urządzenie zaprezentowano podczas konferencji prasowej i chociaż nie pokazano żadnego demo, to wszyscy orzekli, że ma ono spory potencjał. Nawet pomimo tego, że kamery nie mogą przemieszczać się w górę czy w dół. Wcześniejsze rozwiązania NextVR opierały się na soczewkach fisheye, które pozwalają obserwować szeroką przestrzeń.
Urządzenie na pewno nie będzie tanie, jednak Ci, którzy zdecydują się je wykorzystać, na pewno zyskają sporą przewagę nad innymi.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube