Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Dziś Internet rozgrzały zdjęcia gwiazd, które swoje nagie fotki umieszczały w chmurze. Jeden zdolny haker ściągnął fotki, które szybko rozprzestrzeniły się w sieci. Od razu też pojawiły się słowa krytyki na temat bezpieczeństwa takich chmur, ale prawda jest taka, że nawet komputer odcięty od sieci, nie jest wystarczająco bezpieczny. Dane z niego można ukraść tylko go dotykając.

Normalnie, łamanie zabezpieczeń komputera polega na znalezieniu dziury w systemie operacyjnym, przechwycenie hasła dostępowego lub wprowadzenie robaka, który po zagnieżdżeniu się otworzy nam furtkę. Naukowcy z Uniwersytetu w Tel Awiwie pokazali, że jest jeszcze jeden sposób na włamanie się do komputera. Specjalna opaska, która mierzy drobne zmiany potencjału elektrycznego jest w stanie rozszyfrować nawet skomplikowane klucze szyfrujące. W trakcie doświadczeń okazało się, że by złamać zabezpieczenia nie musimy dotykać komputera. Czasami wystarczy dotknąć podłączone do niego kable sieciowe czy wideo.
Czy to oznacza, że powinniśmy się bać o swoje dane? Jeszcze nie. Rozwiązanie izraelskich naukowców skupiają się przede wszystkim na oprogramowaniu szyfrujący GnuPG, które już zaktualizowano specjalną łatką zmniejszającą ryzyko takiego włamania. Jednak sam pomysł i jego skuteczna realizacja pokazały, że o ile nie zamkniemy się w klatce Faraday, to nie będziemy bezpieczni .
Wygląda na to, że już żadne dane przechowywane w wersji cyfrowej nie będą bezpieczne. Może czas na znalezienie innego sposobu ich przechowywania?

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube