Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Tango to wspólny projekt Google i NVIDII, który ma na celu zbudowanie tabletu, który pomoże developerom budować mapy 3D. Do tej pory nie było wiadomo, jak obie firmy chcą to zrealizować, wiadomo natomiast, że cena 1024 dolarów za tablet czyniło go jednym z najdroższych, o ile nie najdroższym urządzeniem w tej grupie. Serwis IFixit, który tworzy poradniki naprawy różnych urządzeń rozebrał tablet i pokazał co schowano pod obudową.

Przede wszystkim cały proces rozbiórki został udokumentowany zdjęciami. Jeśli więc interesuje Was w jakiej kolejności co odkręcać, zajrzyjcie na strony tego serwisu. Ja powiem Wam co jest schowane pod obudową. Przede wszystkim jest tam ukryty moduł projektora IR, dzięki któremu jest możliwe tworzenie map przestrzennych. Oprócz tego w środku schowano kamerę, wyświetlacz i głośniki, czyli to co normalnie znajduje się w tablecie. NVIDIA dostarczyła moduł NB106-N, który zapewnia odpowiednią wydajność urządzenia. W środku znajduje się również macierz czujników, które dbają o odpowiednie spozycjonowanie tabletu względem mapowanego obszaru.

projekt-tango-ifixit-2

Jakiś czas temu zarzucono Google, że w swoim projekcie wykorzystuje rozwiązanie z Kinecta Microsoftu. Koncern odrzucił ten zarzut twierdząc, że wykorzystany moduł IR współpracujący z 4 megapikselową kamerą na podczerwień został stworzony specjalnie pod ten projekt przez Mantis Vision. Podobnie, specjalnie pod ten projekt przygotowano baterię o pojemności 2.480 mAh.
Mocny, wydajny tablet i mocna, bijąca po kieszeni cena. Na pewno nie jest to tablet dla zwykłego Kowalskiego.

 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube