uGo Hover Ball

Bezpieczna piłka w domu

Więcej...

Goclever smart band Max Fit Premium

Prosta opaska dla miłośników zdrowia

Więcej...

AOC AGON AG271QG

Monitor dla graczy z ciekawostkami

Więcej...

SanDisk Extreme Pro USB 3.1 Flash Drive 128 GB

Dobra pamięć zawsze się przyda

Więcej...

MyKronoz ZeTime

Elegancki smartwatch z dużymi możliwościami

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano ...
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Microsoft pracuje nad umieszczeniem kamery Kinect-a w smartfonach

Dział rozwojowy Microsoftu był ostatnio bardzo zajęty. Podczas konferencji SIGGRAPH zaprezentował kilka nowości, nad którymi pracuje – m.in. jak interpretować mowę na bazie drgań różnych przedmiotów (np. chipsów ziemniaczanych). Wszędzie widać dążenie do przechwytywania ruchu, rozpoznawania głębi i kształtów obiektów. Niedługo smartfony zaproponują takie rozwiązanie, jakie znają posiadacze Xbox-ów i kontrolerów Kinect.

Zespół projektantów z działu badawczo-rozwojowego Microsoftu połączył już kamerę internetową Microsoftu, czujnik głębi obrazu i … Androida (jak widać Microsoft czasem gada z Google). Przygotowane algorytmy pozwalały śledzić ręce i twarz użytkownika co na pewno zaciekawi developerów tworzących aplikacje sterowane gestami.

Innym projektem, który pokazał zespół projektantów był aparat RGB, który skupia się przede wszystkim na prawidłowej rejestracji głębi przestrzeni i rejestracji modeli 3D ludzi i przedmiotów. Wszystko po to, by oprogramowanie do modelowania cyfrowego potrafiło z jak największą dokładnością stworzyć modele przenikających się brył, ich odkształceń pod różnymi siłami itp.
Brzmi skomplikowanie, ale … to coś co napędza naukę i rozwój technologii. Chociaż ciężko mi sobie wyobrazić smartfona z kamerą, która reaguje na gesty. Tablet tak, ale czy telefon nie jest na to zbyt mały?

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube