Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Konwencjonalna metoda motion capture 3D wymaga zaangażowania ludzi w specjalnych kombinezonach pokrytych czujnikami. Nie dość, że nie jest to zbyt wygodne, to jeszcze uzyskujemy tylko garść danych, które nie zawierają informacji o subtelnych, delikatnych ruchach, tak specyficznych dla człowieka. Wygląda na to, że znaleziono lepszą metodę, która pozwoli na bardziej dokładną rejestracje ruchu.

Nową metodę rejestracji ruchów proponują naukowcy z Carnegie Mellon University. Zbudowali oni kopułę geodezyjną, która wyposażona w 480 kamer jest zdolna zaobserwować (czyli zarejestrować) 100 tysięcy punktów, bez potrzeby stosowania specjalnych markerów. Specjalne algorytmy bazując na olbrzymiej ilości materiały filmowego szacują trajektorie w oparciu o zmiany światła, ruch i kształt kończyn. Nie interpolują, jak dotychczas, poszczególnych klatek obrazu pomiędzy przemieszczającymi się markerami. Efekt pracy naukowców i ich metody możecie zobaczyć na poniższym filmie.
Technologia Carnegie Mellon może być bez problemów rozwinięta w celu dostosowania do realizacji konkretnych zadań – rejestracji obrazów na potrzeby filmów czy gier z udziałem grup ludzi ubranych w odpowiednie dla fabuły stroje, a nie w specjalistycznych kombinezonach. Metodę tę można też wykorzystać w sporcie – boisko wyposażone w takie kamery może pomóc sędziom w identyfikacji fauli, spalonych itp. akcji.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube