Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Sposób na dodatkowe palce

Brakowało Wam kiedyś palców podczas prac domowych lub w pracy? Niby mamy pięć palców u jednej dłoni, ale są czasem sytuacje, gdy chcielibyśmy mieć ich ciut więcej. Naukowcy z MIT również mieli taką potrzebę, dlatego stworzyli rękawice, która dodaje dwa długie palce po obu stronach dłoni.

Nie trzeba udawać robota, wystarczy poruszać palcami w naturalny sposób – mówi inżynier Harry Asada – zrobotyzowane palce będą normalnie reagować i pomagać pozostałym palcom.
Ruchy rękawicy oparte są na biomechanicznych zasadach synergii, która zakłada że każdy palec reaguje na ruchy swoich towarzyszy – jeśli spróbujesz chwycić butelkę, dodatkowe palce automatycznie postarają się pomóc.
Zespół bazując na postawionej przez siebie tezie przygotował prototyp, który wyposażony w wiele czujników pozycjonowania pomaga chwytać różnorodne przedmioty. Początkowo trzeba było palce nauczyć ruchów ręcznie przesuwając je i ustawiając w określonym położeniu. Zebrane w ten sposób dane zostały wykorzystane do określenia konkretnych wzorców ruchowych. Odpowiednie ukształtowanie naturalnych palców informuje te mechaniczne o planie wykonania określonego ruchu. Dzięki temu dodatkowe palce mogą przyjąć określona pozycję.
Na razie rękawica obsługiwana jest przez podstawowy algorytm, który rozpoznaje ruchy i układ pozostałych palców, naukowcy planują jednak jego rozwój rozbudowę o rozpoznawanie siły, jaka musi być przyłożona do przedmiotu. Kolejne wersje rękawic mają być wyposażone w algorytmy, które będą aktywnie uczyć się nowych położeń. Na razie prototyp jest mało poręczny, ale naukowcy z MIT pracują już nad jego bardziej ergonomiczną i jednocześnie zaawansowaną technicznie wersją. Planują między innymi podział palców na człony, które będą mogły się zginać i chować jeden w drugim w zależności od wymaganej dokładności ruchu.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube