Acer Aspire VX 15

Notebook dla graczy w przystępnej cenie

Więcej...

D-LINK DIR-895L/R AC5300

3-zakresowy router z futurstycznym wyglądem

Więcej...

ADATA SSD SD700

Kieszonkowy dysk SSD

Więcej...

AOC I2781FH

27-calowy monitor dla każdego

Więcej...

TP-LINK AV2000

2-gigabitowe adaptery sieciowe

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Sklep z dronami

Gearbest  promotion

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Hakerzy dostosowali Kinect Xbox One do pracy z komputerem

Słowo „haker” zawsze kojarzy się negatywnie. I w większości przypadków nie jesteśmy zadowoleni z ich działalności. Przede wszystkim jednak to różnego rodzaju firmy narzekają i będą narzekać na to co robią cyberprzestępcy. Przed kilkoma dniami wbili również szpilę Microsoftowi.

Gigant z Redmont dość wcześnie zapowiedział, że Kinect Xbox One nie będzie współpracował z komputerami stacjonarnymi. Jednak już w kilka dni po opublikowaniu drugiej wersji SDK (Software Development Kit) dla Kinecta, okazało się, że kontroler może jednak współpracować z pecetami. Hakerzy, którzy tego dokonali połączyli kontroler z komputerem za pomocą przewodu USB 3.0. Podobnie wyglądała sytuacja, w przypadku kontrolera do Xbox 360. Również ten Kinect podłączono do komputera przy pomocy USB.
Kinect z jedynki ma większe możliwości niż ten z wcześniejszej wersji konsoli. Współpracując z komputerem może on działać jako urządzenie do przechwytywania ruchu lub mapowania środowiska.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube