Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Ouya proponuje nowy rodzaj subskrypcji

Kiedyś świat gracza był prosty – kupował grę i mógł się nią cieszyć do końca świata. Potem pojawiły się gry, które wymagały abonamentów. Ewoluowały one w mikro płatności i płatne dodatki do gier. Teraz mamy sklepy, platformy typu Steam czy GOG … i nowy pomysł, który chce wdrożyć Ouya.

Ouya to w ogóle ciekawa firma. Jej twórcy za pośrednictwem serwisu Kickstarter zebrali ponad 8 milionów dolarów na projekt konsoli do gier opartej na Androidzie. Teraz wpadli na kolejny pomysł – nowy rodzaj subskrypcji. Chętni zapłacą roczną opłatę w wysokości 59,99 dolarów, a w zamian dostaną dostęp do każdej gry, która w ciągu roku pojawi się na tej platformie.
Jednak po tej optymistycznej wiadomości, wylewamy zimny kubeł wody. Wprowadzenie nowej subskrypcji nie spowoduje wyzerowania cen gier w platformie. Użytkownicy dalej będą mogli kupić gry na starych zasadach (nie każdy chce płacić roczny abonament), ale w przypadku zakupów wykonanych na zasadach Ouya All-pass, cena gry nie może przekroczyć 30 dolarów. Nie określono jeszcze, czy po 12 miesiącach, gdy zakończy się okres abonamentu, gra pozostanie na koncie użytkownika.
Do developerów wysłano już maile z informacją, że oferta pełnego dostępu dla subskrybentów jest ograniczona czasowo i nie wpłynie na ich dochody. Zarząd Ouya traktuje to jako test, czy taki model subskrypcji ma sens w dłuższej perspektywie czasowej.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube