ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Okulary VR Lenovo

Wielcy nadają kierunek rozwoju naszej cywilizacji. Tak było, tak jest i tak będzie. Google zapoczątkowało trend rozwoju wearables, czyli gadżetów, które noszone jak ubrania rozszerzają nasze możliwości komunikacji ze światem poprzez dostęp do sieci. Najpierw były Google Glass, potem Smart Glass, Smartwatch potem Jawbone …  Każdy chce produkować inteligentne gadżety. Do grupy tych firm dołącza również Lenovo.

Firma przedstawiła informacje o projekcie, w ramach którego powstaną inteligentne okulary (jakżeby inaczej). W amerykańskim urzędzie patentowym złożono wniosek, który ma chronić ogólny wygląd akcesoria. Szczegółów nie znamy, ale … wiadomo czego można się spodziewać.

Zamiast szkieł okularach będą dwa niezależne wyświetlacze. Nawigowanie po wyświetlanym na nich menu odbywać się ma za pomocą czujników rozmieszczonych na bocznych krawędziach okularów. Dodatkowo ma być możliwość sterowania głosem – Lenowo przywiązuje dużą wagę do rozpoznawania mowy i barwy głosu użytkownika. Specjalny czujnik umieszczony w nosku okularów ma transmitować głos przenoszony przez kość umiejscowioną nad nosem. Podobno ma to działać lepiej niż zwykły mikrofon z redukcją szumów, który wykorzystano w Google Glass. Czy tak będzie faktycznie, trudno powiedzieć, Google już wcześniej eksperymentowało z czujnikiem, który odczytywał fale głosowe z kości czaski … bez powodzenia. W każdym razie wg Lenovo,  ich rozwiązanie ma reagować nawet na szept.

Kiedy Lenovo wprowadzi na rynek swój produkt jeszcze nie wiadomo. Wiadomo natomiast jak ma wyglądać. 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube