ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Naukowcy (prawie) symulują podróż w czasie przy pomocy lekkich cząstek

Ciekawe czy George Wells pisząc swój „Wehikuł czasu” spodziewał się, że jego pomysł na tak długo zaprzątnie umysły tak wielu ludzi. Pisarze, reżyserzy i naukowcy wiodą w tym prym przedstawiając różne wizje takich podróży. Ostatnio grupa jajogłowych z University of Queensland przedstawiła swoją wizję możliwości przemieszczania się w czasie, a nawet dali nadzieję na symulację takiej podróży.

Ich badania związane z replikowaniem fotonów mogą wykazać w jaki sposób cząstka kwantowa przemieszczała się przez pętlę czasoprzestrzeni. Podobno są w stanie określić gdzie dotarła i skąd oraz kiedy wystartowała. Ponieważ cząstki te są z natury niepewne, nie ma miejsca na paradoksy, które normalnie udaremniają tego rodzaju badania. Cząstek nie można zniszczyć, można więc je z dużą dokładnością śledzić – o ile możemy mówić o śledzeniu czegoś, czego prawie nie widać.
Jeśli jednak myślicie, że od podróży w czasie dzieli nas mały krok – rozwieję Wasze nadzieje. Na razie naukowcy pokazali, jak to może działać, a nie jak to działa. Jeszcze dużo czasu upłynie zanim ktoś w końcu zbuduje wehikuł czasu i w realu pokaże, jak można przemieszczać atomy, a w końcu całe obiekty.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube