Logitech G603 Lightspeed Wireless Gaming Mouse

Ładna i elegancka mysz dla gaczy

Więcej...

ADATA D8000L

Power bank jak lampa

Więcej...

Asustor AS6302T

Ciekawy NAS od Asustor-a

Więcej...

Smartfon i wirtualna rzeczywistość

Jak dobrać telefon do wirtualnej rzeczywistości?

Więcej...

TP-LINK TL-PB20100

Potężny power bank

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Teatry i kina boją się Google Glass

Google Glass to na pewno fajny i użyteczny gadżet. Wkracza on jednak w prywatność osób, które niekonieczne mogą życzyć sobie „podglądania” przy pomocy takich okularów. Okazuje się jednak, że problem prywatności i ochrony danych nie dotyczy tylko ludzi spotykanych przez posiadaczy okularów. Również kina i teatry zwróciły uwagę na problem rejestracji filmów i spektakli. 

Bywalcy kin i teatrów kojarzą na pewno komunikat odtwarzany przed rozpoczęciem seansu/spektaklu, w którym widzowie proszeni są o wyłączenie telefonów oraz informowani są o zakazie wykonywania zdjęć czy nagrywania filmów. Pracownicy kin i teatrów łatwo zauważą, gdy ktoś rozpocznie nagrywanie przy pomocy smartfona czy kamery. Co jednak w przypadku okularów? Niedawno jeden z widzów został usunięty z kina, ponieważ podejrzewano, że nagrywa film. Sieć kin AMC oficjalnie zakazała używania okularów Google w swoich kinach. Oczywiscie w obawie o nielegalnie kopiowanie wyświetlanych filmów.
A co jeśli ktoś w akie okulary wstawił soczewki korygujące wadę wzroku? Problem na pewno jest i chyba nie ma na niego jakiegoś uniwersalnego rozwiązania.

{jvotesystem poll=|6|}

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube