Lenovo ThinkPad T480S

Mały komputer biznesowy

Więcej...

Goclever Sound Tube Rocket

Rakietowy głośnik

Więcej...

Genesis Neon 360

Wibrujące słuchawki dla graczy

Więcej...

Vordon DVR-195

Kamera i lusterko w jednym

Więcej...

Tenda Nova MW3

Router do sieć mesh

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Kamera HD potrafi śledzić szybko poruszający się obiekt

Co jest największą wadą internetowych kamer? Dostosowywanie ostrości do poruszających się obiektów. Producenci próbowali na różne sposoby rozwiązywać ten problem skupiając się na optyce i algorytmach przetwarzających rejestrowany przez kamerę obraz.

Ishikawa Oku Lab z Uniwersytetu Tokio do rozwiązania tego problemu zastosował specjalnie przez siebie zbudowany system. Zbudowany przez niego aparat jest w stanie śledzić bardzo szybki ruchomy obiekt, a co więcej, jest w stanie utrzymać go dokładnie na środku ekranu. Oczywiście z zachowaniem odpowiedniej ostrości. Rozwiązanie Japończyka opiera się na odpowiedniej konstrukcji dwóch ruchomych luster i kilku soczewek, które pozwalają na zarejestrowanie obrazu HD. Wykorzystane obiektywy pozwalają na przechwycenie obrazu odbijanego w lusterkach w szerokim ujęciu i przetworzeniu go z prędkością 1/1000th.
Swój wynalazek zaprezentował na przykładzie piłki do ping ponga, którą kamera śledzi w czasie rzeczywistym. Według naukowców komercyjne wykorzystanie tego rozwiązania będzie możliwe w ciągu dwóch lat. Według nich, może to zrewolucjonizować transmisje sportowe. Śledzenie piłki golfowej, baseballa … a może kuli z pistoletu? Spowoduje to również małą rewolucję w przemyśle filmowym – po co nam spece od efektów specjalnych, skoro będziemy mili obraz ostry jak żyleta?

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube