Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Filmy fantastyczne przyzwyczaiły nas do obrazu, w których załoga statku kosmicznego przemierzającego próżnię, spoczywa w hibernacji. Różnego rodzaju kapsuły „przechowywały” ludzi podczas wieloletnich podróży. I po raz kolejny, fantastyka zamienia się w rzeczywistość. 

Hibernatory, kriokomory – wykorzystywano różne nazwy na kapsuły, w których ludzie w uśpieniu oczekiwali na koniec podróży. Jak się będzie nazywać docelowe urządzenie jeszcze nie wiadomo, wiadomo natomiast, że rozpoczęły się pierwsze testy z udziałem ludzi. Badania rozpoczęto w szpitalu w Pittsburgu z grupą 10 pacjentów. Zespół chirurgów usunie im krew z ciała, zastępując ją schłodzonym roztworem soli fizjologicznej. Płyn spowoduje ochłodzenia ciała, spowolni funkcje organizmu i opóźni śmierć z powodu utraty krwi.
W 2000 roku przeprowadzono udane testy na świniach. Po zadaniu śmiertelnych ran naukowcy zmniejszyli temperaturę ciał zwierząt o 10 stopni Celsjusza. 90% tak „zakonserwowanych” zwierząt udało się odratować.
Wynaleziona przez naukowców technika ma być na razie używana tylko w awaryjnych przypadkach. Jak nietrudno się domyślić, badania są finansowane przez armię amerykańską. Sam pomysł usuwania krwi i zastępowania jej płynem wywodzi się podobno z wojny w Wietnamie, gdzie chirurdzy zauważyli, że główną przyczyną śmierci była utrata krwi w ciągu pierwszych 5 do 20 minut po otrzymaniu rany.
Do kapsuł hibernacyjnych znanych nam z filmów sci-fi jeszcze kawałek drogi, ale jesteśmy już bliżej końca niż początku.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube