Dysk WD My Passport 2TB

Prosty dysk o dużej pojemności

Więcej...

Goclever 3D Printer Invention

Ręczna drukarka 3D dla każdego

Więcej...

Philips 278E8QJAB/00

Krzywy ekran ma swoje plusy

Więcej...

Cooler Master MasterMouse S

Prosta mysz dla graczy

Więcej...

Genesis Radon 600 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z dźwiękiem 7,1

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

NASA wykorzysta gry wideo by zachęcić nas do podróży kosmicznych

Od czasu gdy program Apollo rozbudzał ludzką wyobraźnię i każdy marzył o locie w Kosmos minęło wiele lat. Marzenia o podróży do gwiazd u wielu ludzi zostały zastąpione przez inne pragnienia, co przełożyło się na zmniejszone zainteresowanie tym co obecnie ludzie robią w przestrzeni kosmicznej. 

NASA chce to zmienić, dlatego uruchamia różne programy, które mają na celu zarówno przybliżenie nam naszej obecności wśród gwiazd, jak również mają zainteresować nas podróżami w Kosmos. Ostatnim „hitem” są gry komputerowe, przez które zespół naukowców NASA chce pobudzić wyobraźnię przyszłych badaczy gwiezdnych światów.
NASA rozpoczęło współpracę z nauczycielami, by przygotować program, w którym nauczyciele mogą przydzielić konkretne zadania swoim uczniom, tak by pobudzić ich zainteresowanie Kosmosem, a jednocześnie realizować zadania programowe. Wszystko w formie elektronicznej zabawy. Pierwsze wyniki okazały się zaskakujące – ok. 92% osób, które zdecydowały się na zabawę nie wykazywało wcześniej zainteresowania tym co dzieje się w Kosmosie, jak powstają statki itp. A 97% uczniów po takich zabawach bardziej zainteresowało się nauką, zwłaszcza tymi jej gałęziami, które były ściśle powiązane z grą. Wielu przyznało, że nauczyli się sporo na temat astrofizyki i budowy rakiet.
Zawsze twierdziłem, że gry uczą.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube