Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Programiści bardzo często pokazują twórcom urządzeń, że zaprojektowane przez nich gadżety można wykorzystać w taki sposób, o jakim nie marzyli projektanci. Tak było z Kinectem i tak jest z okularami SmartGlass.

Metaio, tak nazywa się jeden z autorów aplikacji na SmartGlass, opublikował informację, w której możemy przeczytać, że inteligentne okulary mają większe możliwości niż to tej pory było wiadomo. Według niego, może on pójść krok dalej niż Google ze swoimi okularmi. Metaio jest w stanie przy pomocy okularów zamienić każdą powierzchnię w ekran dotykowy. W swoim rozwiązaniu przy pomocy zwykłej kamery i podczerwienie analizuje ciepło, które emitowane jest przez palce. Nie obyło się też bez wirtualnej rzeczywistości, w której system pokazuje efekt naszej pracy.
Do tego, by rozwiązanie Metaio trafiło na rynek, jest jeszcze daleka droga, już teraz przygotowywane są możliwe zastosowania takich okularów. Ciekawym pomysłem są np. wirtualne gry planszowe. Inne pomysły wykorzystania tego wynalazku to wizualizacja projektów w 3D, dodawanie treści cyfrowych do dziecięcych zabawek itp.
Prototyp SmartGlass zostanie zaprezentowany w Santa Clara w Kaliforni podczas Augmented World Expo (27-29 maja).

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube