Acer Aspire VX 15

Notebook dla graczy w przystępnej cenie

Więcej...

D-LINK DIR-895L/R AC5300

3-zakresowy router z futurstycznym wyglądem

Więcej...

ADATA SSD SD700

Kieszonkowy dysk SSD

Więcej...

AOC I2781FH

27-calowy monitor dla każdego

Więcej...

TP-LINK AV2000

2-gigabitowe adaptery sieciowe

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Sklep z dronami

Gearbest  promotion

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Ramię robota na mrugnięcie okiem

Studenci z Uniwersytetu w Toronto pokazali, że nie trzeba mieć wielkiego laboratorium i skomplikowanego zaplecza technicznego, by zaprojektować rozwiązanie oparte na sterowaniu minimalnymi ruchami mięśni głowy czy twarzy.

Ryan Mintz i jego zespół zaprojektowali i wykonali rękę robota, która może być sterowane czymś subtelnymi ruchami głowy, zaciskaniem szczęk lub mruganiem oka. Rozwiązanie jest przygotowane w taki sposób, by można było je łatwo zaimplementować do sterowania protezami kończyn. Już teraz można je wykorzystać do sterownia wózkiem inwalidzkim. Studenci planują usprawnić swoje urządzenie tak, by zamiast minimalnych ruchów głowy, można było sterować przy pomocy myśli.
Podobnie, jak miedzy koncernami, tak i pomiędzy uczelniami wyższymi trwa ciągła konkurencja w zakresie wymyślania rozwiązań. Patenty i nowe rozwiązania to pieniądze, które wyłożą firmy na kolejne badania, które przyniosą kolejne rozwiązania. Wygląda na to, że Uniwersytet w Toronto ma czym się chwalić. Zresztą sami możecie to zobaczyć na poniższym filmie.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube