CALMEAN Child Watch Touch

Zegarek, lokalizator i telefon w jednym

Więcej...

Mionix Avior 7000

Ciekawa mysz dla graczy

Więcej...

Zotac ZBOX PI221 pico

Sticker z Windows 10 na pokładzie

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

Easars Sniper

Precyzyja snajpera w rękach graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Niepełnosprawni też mogą grać.

Osoby niepełnosprawne poprzez swoją niesprawność ruchową mają ograniczone zdolności korzystania z komputerów. Dla niektórych z nich obsługa klawiatury czy myszki jest po prostu niemożliwa. Tak sądzi wielu z nich, jednak Alexander Kostov, który cierpi na rdzeniowy zanik mięśni, udowadnia, że nawet osoby, które nie mogą się ruszać, mogą bawić się grami komputerowymi.

Alexander dzięki brytyjskiej organizacji charytatywnej otrzymał specjalny kontroler, który pozwala na sterowanie brwiami w takich tytułach jak Minecraft czy FIFA. Od roku 2013 może używać kontrolera, który reaguje na komendy głosowe, a także ruchy rąk i oczu. Okazało się jednak, że kontroler był zbyt subtelny dla niektórych gier i było potrzebne bardziej precyzyjne rozwiązanie. Kostov testował różne rozwiązania, w tym przełącznik pozwalający na kontrolę akcji na ekranie przy pomocy oddechu, ostatecznie jednak wybrano rozwiązanie z wyłącznikiem impulsowym, który jest wyzwalany przez mięśnie zlokalizowane w pobliżu brwi. W tej chwili może grać w FIFA używając głosy i oczu do standardowych akcji, a brwi jako dodatkowej opcji do takich działań jak podania czy strzały.
Kontroler, którego używa Alexander został przygotowany specjalnie dla niepełnosprawnych graczy. Zespół, który zaprojektował ten sterownik ma już na swoim koncie kontroler do Xbox-a, który może być używany przez osoby jednoręczne.
Niestety, takie urządzenia nie są tanie.

 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube