Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Wirtualna Rzeczywistość w sztuce

Technologia VR oferuje coś o czym człowiek marzy, a czego w normalny sposób nie może doświadczyć. Przykładowo, chcielibyśmy sobie polatać jak ptak. W realu tego nie zrobimy, ale w Virtual Reality, jest to już możliwe.

Zespół naukowców z University of The Arts w Zurychu skonstruował maszynę Birdly, która pozwala przemierzać wirtualne światy drogą powietrzną. Odpowiednie silniki przekładają ruchy rąk do wirtualnych ptasich skrzydeł, a zestaw Oculus Rift pozwala na obserwację świata z lotu ptaka.

Jak na naukowców przystało ich projekt ma nie tylko bawić, ale dostarczyć również wiedzy na temat zachowania człowieka podczas lotu. Projekt bada bodźce środowiskowe, które oddziaływają na znajdującego się w powietrzu człowieka. Specjalny wentylator symuluje odpowiednią prędkość lotu, jest również aromatyzer, który wydziela zapachy ziemi, drzew itp. Birdly wciąż jest na etapie prototypu, a że powstał na uczelni artystycznej, zadebiutuje jako instalacja artystyczna.

Birdly - Teaser from maxR on Vimeo.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube