Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Sony planuje wbudować VR w kontroler do PlayStation 4

Wirtualna rzeczywistość to temat, który w ostatnich tygodniach dość często przewija się przez różne media. Na ile wynika to z przejęcia przez Google firmy Oculus Rift, trudno powiedzieć. Faktem jest, że w sieci pojawia się coraz więcej przykładów zastosowania VR i coraz więcej firm chce mieć w swojej ofercie rozwiązania – oprogramowanie lub urządzenia – obsługujące te technologię.

Sony już jakiś czas temu poinformowała o swoich pracach nad Projektem Morpheus – okularami, które mają umożliwić posiadaczom PS4 wejście w wirtualną rzeczywistość. Szybko w sieci pojawiły się spekulacje, że również DualShock 4 zostanie wyposażony w moduł do kontroli VR, jak się jednak okazuje gamepad do wirtualnej rzeczywistości został zaprojektowany całkowicie od nowa. Jed Ashforth w wywiadzie dla TechRadar przyznał, że zespół pracujący nad Morpheusem od początku nalegał, by wbudowany w DualShocka pasek świetlny wykorzystać do swoich celów. Musieli jednak zachować to w tajemnicy, aż do ujawnienia w marcu hełmu VR zaprojektowanego przez Sony.
Takie działanie Sony nie powinno być zaskoczeniem. Koncern zawsze wykorzystywał PlayStation jako motora napędowego do swoich nowych technologii – tak chociażby było z Blu-ray w PS3. W każdym razie dobrze wiedzieć, że kontroler został zaprojektowany nie tylko do współpracy z PlayStation 4.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube