CALMEAN Child Watch Touch

Zegarek, lokalizator i telefon w jednym

Więcej...

Mionix Avior 7000

Ciekawa mysz dla graczy

Więcej...

Zotac ZBOX PI221 pico

Sticker z Windows 10 na pokładzie

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

Easars Sniper

Precyzyja snajpera w rękach graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Facebook w rzeczywistości wirtualnej – jak może wyglądać.

Miniony tydzień upłynął pod znakiem wirtualnej rzeczywistości. Głównie za przyczyną Facebooka i Oculus Rift, który został przez niego wykupiony. Właściciel największego na świecie serwisu społecznościowego chce w przyszłości zaoferować usługi w wirtualnym świecie. 

Dziś firma Chaotic Moon z Austin zaprezentowała jak w praktyce może wyglądać korzystanie z wirtualnej rzeczywistości. Do przygotowania tego co zobaczycie na poniższym filmie wykorzystano: Oculus Rift Dev Kit 1 z Leap Motion. I co tu dużo gadać, wygląda to ciekawie.
Wygląda to tak: Użytkownik przegląda witrynę korzystając z Rift-a. Po kilku chwilach klika na reklamę wyświetlaną na stronie Facebooka i trafia do sklepu, w którym ogląda jedną z umieszczonych na półce toreb. Bierze ją do ręki, obraca … Technologia Leap Motion przenosi ruchy naszych rąk na odpowiednie działania w wirtualnym świecie.
Czy taki cel przyświecał Facebookowi, gdy kupowano Oculusa? Nie wiadomo. Widać natomiast jak przyjazne jest to środowisko dla developerów. Prezentacja została stworzona w ciągu kilku ostatnich dni, gdy Facebook poinformował o dokonanym zakupie. Wyobraźcie sobie jak szybko będą mogły powstawać gry. Chociaż nie liczcie na obniżkę ich cen.

 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube