Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

DirectX 12 oficjalnie zapowiedziany – czy czeka nas rewolucja w grach?

No i stało się to, czego spodziewali się już prawie wszyscy. Microsoft oficjalnie zapowiedział wprowadzenie nowej wersji DirectX – oznaczonej numerem 12. Przypomnę, że wersja 11-sta została opublikowana razem z wprowadzeniem na rynek Windowsa 8.

DX 12 bench dx 11

DX 12 bench

DirectX12 to odpowiedź Microsoftu na technologię AMD Mantle. API zaprezentowano podczas Games Developer Conference, która właśnie trwa w San Francisco. Nie obyło się oczywiście bez prezentacji działania biblioteki na konkretnym przykładzie - piątej części Forza Motorsport. Co ciekawe, przeniesienie tego co zostało zrobione do tej pory z DirectX 11 na DirectX 12 zajęło czterem developerom ze studia Turn 10 – oni przygotowują grę – 4 miesiące!!. Grę uruchomiono na komputerze PC, wyposażonym w kartę graficzną GeForce Titan Black.

A co zaoferuje DirectX 12? Przede wszystkim mniejszą zasobożerność. Wielu graczy na pewno ucieszy ujawniona przez NVIDIA informacja o kompatybilności starszych kart z nowym DirectX-em. Nowe API Microsoftu ma również wspierać urządzenia mobilne. Biblioteka będzie obsługiwana nie tylko przez komputery osobiste z Windowsem, ale również przez konsolę Xbox One, tablety, a nawet smartfony!
Jeśli chodzi o zasobożerność, o której wspomniałem, to developerzy będą mogli w mniejszym stopniu absorbować procesor, lepiej wykorzystać dostępne zasoby i wielordzeniowe układy. W skrócie – większa wydajność w grach. Czyli więcej, lepiej i to na tym samym sprzęcie.

Microsoft szacuje, że pierwsze programy wykorzystujące DirectX 12 pojawią się dopiero pod koniec 2015 roku.
I rzut oka na statystyki:

DX 12

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube