Philips 4K UHD LCD 27"

Dobry monitor z rozdzielczością 4K

Więcej...

Edimax N300

Mały, bardzo mały stacjonarny router

Więcej...

Navitel E500

Mała i tania nawigacja dla każdego

Więcej...

AOC U2879VF

Monitor 28" do codziennych zastosowań

Więcej...

Zalman ZM-VE350

Solidna obudowa na dyski 2.5"

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Giganci łączą siły pracując nad VR

Wirtualna rzeczywistość … Świat komputerowy ukazany nam przez takie hity jak Tron, czy Kosiarz umysłów. Czy kiedyś stanie się faktem? Czy będziemy mogli bawić się w stworzonym komputerowo świecie wnikając do niego i zmieniając go swoimi działaniami. Jest duża szansa na to, że już niedługo taka zabawa będzie naprawdę możliwa.

Niedawno pisałem o planach Electronic Arts związanych z Rzeczywistością wirtualną. Dziś powiem Wam, że kilka największych firm, włącznie z EA, powołały do życia organizację Immersive Technology Alliance, która zająć się ma rozwojem VR. Powołanie tej organizacji jest ewolucją wcześniej powstałego konsorcjum – Stereoscopic 3D Gaming Alliance. Do organizacji, oprócz firm produkujących gry i akcesoria do gier, takich jak EA czy Oculus VR, dołączyły również firmy nie mające zbyt wiele wspólnego z grami, takie jak Epson czy Panasonic. Wśród firm założycielskich nie ma Sony, koncernu który również ma wiele do powiedzenia w kwestii gier komputerowych. Czy dołączy do grupy, jeszcze nie wiadomo. Plany grupy, jej założenia i cele zostaną przedstawione w przyszłym tygodniu podczas Game Developers Conference.
Zapowiada się na to, że za kilka lat dzisiejsze gry zostaną już tylko wspomnieniem. Nie będziemy siadać przed ekranem monitora, by bawić się w wirtualnych światach, tylko będziemy do nich faktycznie wchodzić. Z czasem wizja scenarzystów Star Treka, którzy wymyślili holodeki stanie się rzeczywistością. Bynajmniej, nie wirtualną.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube