Philips 4K UHD LCD 27"

Dobry monitor z rozdzielczością 4K

Więcej...

Edimax N300

Mały, bardzo mały stacjonarny router

Więcej...

Navitel E500

Mała i tania nawigacja dla każdego

Więcej...

AOC U2879VF

Monitor 28" do codziennych zastosowań

Więcej...

Zalman ZM-VE350

Solidna obudowa na dyski 2.5"

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Electronic Arts wchodzi w rzeczywistość wirtualną?

Kiedy wypowiada się prezes drugiej co do wielkości firmy wydającej gry, wiele osób uwierzy w to co mówi. A Andrew Wilson, prezes Electronic Arts ujawnił plany swojej firmy na najbliższy czas.

Firma chce skupić się na wirtualnej rzeczywistości – taką informację Wilson przekazał w jednym z ostatnich wywiadów. Co ciekawe, EA mniej koncentruje się na technologii VR, skupiając się na reakcjach ludzi mających do czynienia z VR. Według Wilsona, te reakcje można podzielić na 3 rodzaje: odchylanie się do tyłu, opieranie się i normalne patrzenie, jak w przypadku „zwykłych” gier komputerowych czy konsolowych. Koncern chce się przygotować na sytuację, gdy gracze będą dostaną do swojej dyspozycji np. hologramy wyświetlane w salonie na podłodze.
Kiedy myślimy dziś o zaprojektowaniu gry, mniej myślimy o technologii lub o tym, jak podnieś wrażenia z zabawy, skupiając się bardziej na gry walności samej zabawy" powiedział Wilson. "Takiej chcecie interakcji w przyszłości?"
Firma na razie bada różne sposoby podniesienia wrażeń z gry, rozważając różne opcje. Na razie nie zdecydowano się na żadne konkretne rozwiązanie, nie wytypowano też żadnego partnera technologicznego. Dla graczy jest to dobra wiadomość, bo oni mogą liczyć na to, że gry dostarczą nowych niezapomnianych wrażeń.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube